Saturday, 9 March 2013

cerita pasal vespa yang pernah aku naik "hihihih"

gambar motor vespa yang pertama aku naik.... hurm tapi sekarang dah tak ad lg.. sbb motor nie dah jual dekat orng lain, jdi huhu sedih la. tak dapt naik.. motor nie motor ksukaan aku, hurm... sbb motor ni mlmbngkan "kecintaan"... hihi giler la aku nie.... motor nie smat kan,,, warna pun lembut bila di pandng,, lagi-lagi bila gdoh.. sejuk mata memndng hahaha,,, terima kasih sbb bg pjm n naikkk... hahaha...


vespa nie motor ke dua yang aku naik... dulu ske skg dah tak lg... sbb motr ni bkn hak ak... hak dier??? siapa dier tu hahahahah tah la... ok la,,, nmpk pon cun tp... benci hahahaha.. sori... kawan2...



No comments:

Post a Comment