Saturday, 9 March 2013

"Kesedihan... kerana mu"

Salam.....semua
kenapa hari nie hati aku rasa mcm celaru sngat....
aku memikir kerja " assigmnt" yang banyak tak buat lg....
tambahan lagi aku tgh pkr, adakh waktu akak ksygan aku sah mnjdi hak org lain aku brada di smping ya....
dalam waktu yg same aku ada prenstation untuk subjek ETR...
aku sedih, sayu n terkilan klu aku tak dpat tgk akk ksygn aku di ijab kabul.....
mgkin aku dpat lihat hnya psndingn sja...
mak ckap: tak pe la dik... bnda pnting bt dlu... jnji adik blik...
tapi mak sedih yer klo dik tak dpt tgk... hnya skli dalm seumr hdp... prnikhann akk linda..
hanya kawan-kawan jer dapt bntu untuk anjak kn tarikh 2 hari sblm hari sbnrya presntation...
persiapan aku sbagai pengapit perempuan dah di sedia semuayer....
tapi aku rsau klu ak tak dpt blik....
sesetengah kawan-kawan tak rse ap yg aku rse... belum jd di tmpt dyer....
die tak pkr perasaaan klo akk terakhir nk mjd hak org tp tanpa adik di smping yer mst sedih.....
itu la mnusia...
berckap fikr dhlu....
aku berdoa.... semoga prenstation tu dapt di anjakan....
aku buat jgk prensttion tu sbb markh 35 %.... klo abaikan markh untuk kseluruhan akn jd sedikit..
k.linda,,,,, andai kata adik tak dpat tgk kau bertunang dan d ijb kabul...pada 22.3 nie... selepas asar..
adik harap kau jdi la isteri yang baik,soleha,bertanggungjawap, amanah kp suami, dan mempunyai didikan agama yg ckup.... abah n mak dah lps tgjwb mdidk ank ke suami kau.... jdi jgn derhaka kpda suami kau.... adik harp buang la sifat pns baran kau tu...... jd la selembut lembut  kapas... sesuci kain kapan.... swngi air mawar.... sgla.... dugaan ada hikmah.... 
pembinaan masjid adalah kemuliaan drpada ALLAH.... 
perbezaan bgaulan, permintaan, keinganan, dan keutamaan pd adik akn hlang dan terbatas....
lepas nie.. kita tak akn rapat sperti dlu,,, keutaamaa kau pada suami....
k.linda adik mnta maaf,,,,,,,,
adik sayang kau sangat2... belum bersedia adik nk lps kan kau lg..... pd org lain...
sbb siapa akan paham aadik lps nie... klo bukan kau.... tiada tmpt adik mgadu lg.....
adik blm bsedia lg............. arrrrrrrrrrggggghhhhh...
"semoge bahgia ke sehingga hujung nyawa...." ( to haslinda binti abdul rahman)



Ini adalah gambar kenangan bersama( haslinda dan hazrin)



hihihihih


saja- saja letak.....
muka saya comel
ini anak kesayangan saya...
amboi lain mcm je gambar nir..

bosan nie.... masuk gambar jap la....
akk ksygan sya... huhuhuh



cumel gambr kaki nier..

ini lah tuan pnya motor... sahbt n teman??

hehehe.....

insan yang aku paling sayang......" abah dan mak "
mak...abah,,, adik rindu sgt kt mak n abh...


ini adalah 6 orng insan keturunan abdul rahman.......

cerita pasal vespa yang pernah aku naik "hihihih"

gambar motor vespa yang pertama aku naik.... hurm tapi sekarang dah tak ad lg.. sbb motor nie dah jual dekat orng lain, jdi huhu sedih la. tak dapt naik.. motor nie motor ksukaan aku, hurm... sbb motor ni mlmbngkan "kecintaan"... hihi giler la aku nie.... motor nie smat kan,,, warna pun lembut bila di pandng,, lagi-lagi bila gdoh.. sejuk mata memndng hahaha,,, terima kasih sbb bg pjm n naikkk... hahaha...


vespa nie motor ke dua yang aku naik... dulu ske skg dah tak lg... sbb motr ni bkn hak ak... hak dier??? siapa dier tu hahahahah tah la... ok la,,, nmpk pon cun tp... benci hahahaha.. sori... kawan2...



hari ku... pertama luah di blog

Sabtu 9.3.2013

hari nie hari yang paling sedih untuk aku....
apa yang aku harap di luar jangkaan aku...
tapi tak pela... dalam kehidupan tidak semestinya gembira... kan kwan2..
jiwe mst kental demi mencri kejyaan untk msa hadapan..
tak smsti yer... teman kte bt kte hapi tp kdng2 teman bt kte sedih...
huhuhu.... jap rehat jap
budak yg sebelh mmg comel kan, hahahaha
....